lørdag 18. februar 2012

Slik leves- og skapes livet i sårommet.

Det er prikletid og det vil si kosetid i sårommet. Jeg er en av dem som påstår at jeg er over normalt flinkt til å kose meg (jmf, Harald Eia sitt program Brille på NRK).


Blant annet koser jeg meg ekstra mye når jeg hører på radio sammen med priklearbeidet.


Godt og varmt



Utstyret og kaffekoppen er på plass.


De små skjøre røttene må ikke skades, derfor krever prikling både konsentrasjon og finmotorikk.







Inn imellom all finmortorikken kan det være greit å koble av med noe hjernen kan bryne seg på. Jada, er blitt bitt av Wordfeud-basillen jeg også.

Mer utstyr


Det er viktig å ha jord lett tilgjengelig når mann skal fylle så mange krukker.



Her er det fint å være !

5 kommentarer:

Gyldenlakk - hage og pusterom sa...

Morsomt å få en kikk inn i planterommet. Ser at det er litt mer orden her enn i mitt vaske-planterom - så nå ble jeg inspirert til å få ordnet litt før prikletid som er like om hjørnet.

Ha en fin helg :-)

Frøya-Heidi sa...

Skjønner du koser deg masse her ja :-) Du har det ryddig og praktisk, å da går jo såing/prikling som en lek. Ønsker deg en tidlig og varm vår!

krepsemor sa...

Så stort og flott planterom dun har, og ordentlig ryddig også! Wordfeud er et must også, innimellom =)
Kos deg med fortsatt prikling, for det er vel ikke gjort med dette?
Ha en fin søndag!

Ragnhild sa...

takk alle sammen :)Jeg synes også det er morsomt å se hvordan andre har ordnet seg, har fått mange gode tips slik. Ha en fin helg dere også :)

Vivishagerom sa...

Prikle er kos og man får ryddet opp i hodet! Så flott og ryddig du har det rundt deg.

Koselig blogg du har. Jeg søkte på stauder på google, så kom denne flotte bloggen frem. Gleder meg til å følge med deg!

Ønsker deg en fin lørdag og lykke til med alle småspirene dine.