torsdag 11. september 2008

Ny blogger

Nå som dagboka mi på "hagegal" skal fjernes som funksjon, og hjemmesiden min ikke egner seg for blogging, er jeg altså i gang her. Akkurat nå er jeg på utforskerstadiet, men det ser ut som dette her går greit. Så langt ser jeg at programmet har mange enkle funksjoner, blant annet komprimerer den størrelsen på bilder automatisk.

Denne uka har jeg ferie, men det har vært lite haging selv om været har vært strålende. Jeg har benyttet mye av tiden til å gjøre hjemmeleksa mi i "ledelse i helse -og sosialtjenesten", et deltidsstudie som innebærer to dager på høyskolen hver måned. Morsomt å være student igjen.

på hagefronten er vi i gang (dvs. mest mannen) med å opparbeide området innenfor huset. Her blir det platting, hekk, oppstøpt hageavfallsplass og div. busker, stauder og trær. Denne delen av hagen skal være en egen hageflekk til den eller de som skal leie innerste leiligheten av huset (det såkalte "kåret" som vi sier her på bondelandet).

Ingen kommentarer: