søndag 6. februar 2011

Sjablonmaling... på frihånd :)

Nå er døra på plass, og det er ingen tvil om hvilket rom som befinner seg innenfor. Vi har brukt den gamle ytterdøra til kjelleren og malt den hvit. Det gjenstår enda noen strøk maling, men Ole sier at han vil kle speilet i døra med panel fordi det har vært behandlet med ett eller annet som trenger igjennom malingen. Ole har virkelig vært i det kreative hjørnet i helgen og prøvd seg på sjablonmaling ved hjelp av papir, men det endte med at han måtte ferdigstille kunstverket på frihånd. Jeg synes det ble kjempefint... på litt avstand :)
Nå er rommet egentlig klar for bruk, jeg venter bare på lysarmaturene som ikke ble bestilt på Clas Ohlson likevel, men på Coop Exstra Bygg



Netthandel fra Hverdagsliv har vært mitt bidrag til sårommet denne helgen. Noen bursdagspenger (takk Ragnhild) og litt til ble brukt til å bestille disse tre svært nyttige og fine såromsrekvisittene (synes jeg). Alt som er i rommet fra før er hvitt, derfor satser jeg på litt grovere detaljer som vil gjøre rommet litt lunere. Neste blogginnlegg håper jeg vil vise noen ferdigsådde brett... og kanskje noen spirer :)



Ingen kommentarer: