søndag 30. januar 2011

Snekkern min har utfoldet seg i helgen :)

Jeg har lyst til å vise to fine og praktiske gaver jeg har fått av min mann. Den ene fikk jeg til jul, og den andre fikk jeg til bursdagen min som var på fredag. Det lille kaffebrettet har jeg ved siden av meg på armlenet på sofaen når jeg skal kose meg med en kaffekopp (feks akkurat nå når jeg sitter og skriver blogginnlegg). Kaffebrettet er opprinnelig beregnet på et smalere armlen, derfor måtte Ole skru festene av og montere de på kortsiden av brettet. Siden jeg alltid sitter i sjeselongenden av sofaen, når jeg ikke bort til sofabordet etter kaffekoppen min i sittende stilling, nå er dette problemet løst :) Den andre gaven er vel ikke så unik og problemløsende, men jeg satte pris på å få min egen bladholder til hagebladene mine. Forløpig står den på en kommode på kjøkkenet, må bruke litt tid på å finne den perfekte plass :)


Og så..... det har skjedd en del i kjelleren i løpet av helgen, nærmere bestemt i det nye sårommet mitt. Nå begynner det å bli sååå fint der at jeg har problem med å se for meg at jeg skal rote med jord og vann her inne. Ole har utfoldet seg i sin snekkerglede og laget hyller og benk med flotte profiler. I løpet av nærmeste fremtid tar vi oss en tur på Clas Olson og kjøper 10 lysarmaturer med T5 -rør som kan seriekobles. Under benken skal jeg ha to dunker med hjul, en til jord og en til avfall. Ser også for meg at jeg må ha en krakk å sitte på mens jeg sår og prikler, feks denne garasjekrakken






Ingen kommentarer: